Sunday, May 22, 2011

bulan perkahwinan :)

salam.

hye.

kawen, kawen n kawen.

bln ni ramai sgt member aku nak mengakhiri zaman2 solo dorang.. mentang2 la cuti skolah hujung bln ni. pakat ramai2 nak kawen yeh... aku tersangat apy dgr bdk2 ni nak kawen tp da same time aku kena bahagi2 gak wedding mne yg aku nak gi coz tarikh byk yg same. alahai... napelah 1 tarikh 1 yg dwg admit.. hurm senang cite mcm ni la, sape yg invite aku dulu, aku kena la gi wedding die. haha agak kejam bunyinya. c fakhri lom tunang lg dah dtg ajak uma die. time tunang die dulu pon die dah bgtau, tp tarikh die sme ngan wedding kak liza. :(  cettt.... spoil mood.

hm aku lau bukak fb jek mule la jantung ni dup dap dup dap. mane x nya ramai nak nikah dah, yg aku ni calon pon xde. ish2. sok2 tinggal aku je lak yg x kawen2. xmo la jd andartu babe! time ni la ase nak minang owg jantan lak ops owg laki. agak2 nak ke dwg trime aku yg xbpe nak santek nih + x bape nak ulama sgt nih?? huhu. yg ade dulu dah tambat kasi baik punya terlepas gak. tambat kat dahan patah... mane xterlepasnya. sabo ajelah. mungkin allah nak temukan aku dgn lebih baik lepas ni kot...

berbalik pd cite kawen nih, ade 3 kad kawen smpai serentak kat uma aku. tersentak2 aku tgk. haih. 1st kad nih aku suke design die.



from syafiqa sulaiman


aku suke coz kad ni kaler pink mcm nak purple2 sikit. ade love2 yg aku describe amat sesuai nak tunjuk loving2 cple gitu. oh sweet bangat sih. n ade ag 1 kad yg aku dpt like a poskad. mcm ni ha.

from kak liza

actly aku suke bile ade owg bg kad kawen beliau kat aku n fmly. kdg2 aku ase dwg mcm berlumba2 lak nak wat design gempak2. cantik woo... tp aku tau hrga pon sure cantik jgk. time ni mule la aku nak cedok idea sikit2 dr kad2 kawen yg aku penah dpt b4 nih. design2 2 lau tolak campur darab bhgi aku kire leh dapat lagi gempak dr bdk2 nih. haha berangan lebey. calok pon tado lg gedik jek mikir ke situ. hey... dr berangan la kite leh merealisasikan sesuatu 2 au.. tggu jelah bsk2 ai.

kawen2, sape nak kawen ngn aku. ops. xmo kawen. nak nikah! nak nikah! nak nikah! hoho.

anyway, slamat pengantin baru pd sesape yg jodohnya da sampai bulan mei nih. moga jodoh kowang berkekalan sampai akhir hayat. amin. doakan aku dpt jodoh cepat2 jgk k!
:)

No comments:

Post a Comment