Monday, May 16, 2011

edisi membuang habuk di blog haku

salam

fuhhhhhh......puhhhhh.........

kemain byk habuknya dah haa...... byk giler habuk kat blog aku ni. al maklum la dah berbulan x update.

sejak2 menyingglekan diri ni aku agak kurang bernafsu nak update. eh bley lak cenggitu yek? hahaha.... actly aku bertapa sambil mengumpul kekuatan nak memulakan kehidupan yg baru. paham2 ler idup lau putus cinta ni kaedahnye.

kdg2 aku ase bile b'cinta, smangat aku lain. jd smangat nak stdy, smangat nak keje, smangat nak makan, smangat nak tdo, n semangat tuk segalanya lah. 2 la kekuatan cinta bg aku. korang tah cmne lak an...

hey mcm2 yg jadi sepanjang pemertapaan aku selama 2 bulan nih... nak cite sume pon ase xtau nak mula dr mana. okeh2 nnt aku cite la slow2. xde la sepanjang 2 bulan ni aku sedey je. hey cik ceril xpenah sedey lama2 tau... kate rowk! huhu.

k la cik ceril nak bg tayang makan jap la.... dah miaw2 nak cucu...

k papai!

No comments:

Post a Comment