Monday, July 4, 2011

"nak butuh ke?" nauzubillah.

salam.

sejak penyakit malas melanda diri aku, sume benda yg aku nak wat mmg aku malas! nak makan pon mls. mandi jek rajinnya. lau x pepaham ler bedah... lekit kotttt lau x mandi. nak update entry baru pon makan mase berminggu bru nak update. fuh.

aku rase idup aku skrg mcm xaman damai jek. ade aje yg nak menerjah ke henpon aku, ade jek yg nak menerjah fb aku n etc. wtf? td jek ade 2 no. sesat msg aku but guna ayat yg lebey kurang sme. "nak butuh x". eh ape punye vavi manusia mcm uols nih. butuh? nauzubillah. muke aku nih ade muke minx butuh ke?? eh2. plz3.... aku xde nak cri psl ngn org ade aje org nak dengki ngan aku. xpe... aku still mampu tersenyum. :) apo2 yolah ai. mcm budak2. walhal aku tau same dengan jek ngn aku nih umo kome. ari uh aku kena kaco org dok anta mms bengong die a.k.a "kemaluan" die. muntah ijau aku menengok. sejak aku post kat fb no. fon die trus xde nak anto2 ag dah. tup2 ni kena lg. argh!!!! gila punye org! cepat2 la korang2 ni insaf...

aku pon xmo dah tambah2 dosa free maki korang n tgk korang punye ehem2 2. simpan jek la wat tatapan org lain k... :) bkn aku.

p/s: aku pon nak idup aman jgk.. nak BERSIH dr segalanya. harap difahami. owh yeh, korang jgn nak join2 kempen BERSIH 2 plak. xdok paedahnye kome dok join. duk umah+borak2 ngn fmly smbil mkn kacang lagi syok.

peace!






No comments:

Post a Comment