Sunday, July 17, 2011

sekali lagi cinta itu milik ceril


salam.
memulakan entry kali ni ngan pix si demok nih a.k.a cik tuan tanah kedaung blog nih. huhu. lihat. betapa semangatnya bdn aku. sesemangat cinta yg kian membara. wakakaka. sesemangat aku menikmati ciken mcd. sesemangat zaman. :)

org kata bila ati kita senang, bdn kita cepat naik. 2 org kata la. lau tipu org kata, kiranya aku sedang tipu korang la. fakta or auta? hurm. sila jawab.

berbalik pd tema entry kali nih aku dpt gambarkan keadaan aku skrg sgt2 bahgia di samping org tersayang. dat mean my parents n buah ati. eh? bila ceril ada buah ati? haha. ini sume kerja TUHAN.

konon ati cik ceril ni dh di curi. yg curi plak bukan calang2 org, kwn dia sndri kottt... hambek uolssss. actly xde la suke sgt nak mention2 ade buah hati kaedahnya. tp saje nak m'gambarkan diri sedang bahgia n at least dpt jwb soalan2 uolss yg asyik ckp " weiii gemoknya ko skrg!!!", "wah apesal bdn ko naik mcm belon", n mcm2 ag la soalan yg aku ase hadoiii penat nyah nak jawab. so conclusionnya dat mean cik ceril ngah meniti ari2 bahgia dgn jayanya. hahaha. harap maklum. :)

berbalik soal jodoh. serah pd takdir yg MAHA ESA. lau dh kunfayakun kataNYA jodoh aku udah smpi, maka terakad nikah la aku ni ha. amin.

kita hanya merancang, TUHAN tentukan.

p/s: ha pasni jgn dok tnye ag napo ceril ni makin temok okeh.... 

peace!

No comments:

Post a Comment