Saturday, September 24, 2011

hepy bufdey my sweetheart!

salam...

tayang pat wet aye dr abg n kakak. peyok wet aye smpi xmau lepas. (:


tetian tayang ngan pinggang patah aku suh die pakai bju gak

arini bufdey incik tayang yg ke 1 year. pagi2 buta aku dh nyanyi n siap wish kat budak ni tau. genap setahun umo die ni. rasa mcm semalam je die lahir, die menyusu, die baru2 belajar nak bukak mata. cepat betul masa berlalu. pejam celik, pejam celik berat pon dh 2 kg lebih. ni kurang ni.... sejak2 die patah pinggang bulan pose ari uh, berat die turun mendadak.

kesian sgt2.

syukur aku sempat meraikan bufdey die kali ni. msti ade yg kate aku buang tebiat ke hape nak wat die smpi mcm ni. ibarat die ni baby. tp 2 lah hakikatnya. sebab aku suke sgt2 ngan kucing. aku xkesah lau comolot (erkkk kejinya bahasa) ngan tayang pon. sbb aku bese suke kiz die lepas mandikan die. die ni pon bukan mcm kucing lain makan sampah. huhu. dat y x de rase geli pon.

masa pinggang die patah ari uh, 1 umah aku b'sedih. beratus2 jgk habis kat die. nak beli sangkar yg lebih besar tuk keselesaan die sepanjang tempoh kuarantin, melabur duit lagi tuk ubat-ubatan die, melabur duit juga tuk die duk dlm wad berhari2. tp xkesahlah sume 2 asalkan die sembuh. n alhamdulillah dlm sebulan die dh boleh berlari2, dh boleh loncat2, dh boleh jilat seluruh bdn die. semuanya kuasa ALLAH bukan.

bersempena bufdey die arini, dr pg smpai la skrg die sik kena dukung jek ngan abg die la, papa die la, ibu die la. pendek kate semua fmly aku. smpi muntah2 die makan jek arini. mmg sebijik di wat mcm anak kecik. ditatang bagai minyak yg penuh. binatang pon ada jugak perasaannya.

raya ari uh pon aku sggup merata2 mencari saiz baju melayu baby paling kecik. last2 jumpa jgk kat senawang. same kaler ngan aku plak 2. ingat senang ke nak cr baju melayu saiz paling kecik 2? susah tau.

kdg2 aku rasa lau aku ada anak entah mcm mana la aku wat. tah mcm mana la aku manjakan kot. sbb aku suka budak2. aku ada adik kecik. tp bukan setiap masa di samping aku. bukan setiap detik aku boleh belai die. sbb die anak mak tiri aku. x tinggal sebumbung ngan aku. tp aku puas sbb aku dh belikan mcm2 tuk sheril aleesya. :)

okeh.

tayang, mekasih dh memeriahkan umah ni. hepy bufdey my baby dibot! muah!

p/s: lau ko mati besok belum tentu ade kucing yg sesporting ko tayang.


No comments:

Post a Comment